Το έργο του Wassily Kandinsky το προσεγγίσαμε στην τάξη με αφορμή την γνωριμία των παιδιών με τα γεωμετρικά σχήματα.
Παρακινήσαμε τα παιδιά να εντοπίσουν κύκλους, τρίγωνα, τετράγωνα κλπ μέσα στους πίνακές του, να κάνουν μετρήσεις ( πόσους κύκλους, τρίγωνα κλπ απεικονίζονται ) και να υποθέσουν το "θέμα" του πίνακα.
Αναρωτηθήκαμε αν κρύβονται σχήματα μέσα στην τάξη μας, χωριστήκαμε σε ομάδες και βρήκαμε πολλά κρυμμένα μέσα στην τάξη μας. Λίγο παραπονεμένες αποδείχθηκαν βέβαια οι ομάδες του τριγώνου και του ρόμβου, διότι δυσκόλεψαν περισσότερο τα παιδιά!!!
Ψάχνοντας για σχήματα μέσα στην τάξη
Δημιουργούμε σχηματόδεντρα
Δίνουμε σχήματα από χαρτόνι στα παιδιά και τα καλούμε να τα ομαδοποιήσουν ανά κατηγορία, στο δέντρο που ανήκουν . Ταξινομούμε τα σχήματα και φτιάχνουμε τα σχηματόδεντρα μας.
Ρίχνουμε κατόπιν το ζάρι των σχημάτων, αναγνωρίζουμε το σχήμα και προσθέτουμε στο δέντρο χαμογελαστές φατσούλες!!!

Είχε έρθει η στιγμή να ζωγραφίσουμε τους δικούς μας πίνακες με τον τρόπο που αγαπούσε ο Kandinsky!
Βάφουμε τους ομόκεντρους κύκλους και τα τετράγωνα στο έργο του ζωγράφου με νερομπογιές
Δημιουργούμε τμήμα τμήμα τον πίνακα του V. kandinsky στο καβαλέτο και τον συνθέτουμε
Φτιάχνουμε κολάζ
Γίναμε δημιουργικοί και μεταμορφώσαμε τα σχήματα σε ευφάνταστα ζώα, αντικείμενα και πρόσωπα!!!
Παίξαμε παιχνίδι με το ζάρι των σχημάτων
Χωριστήκαμε σε 5 ομάδες και παίξαμε κυνήγι κρυμμένου θησαυρού. Κάθε ομάδα έπρεπε να βρει τα σχήματα της ομάδας της. Ποια ομάδα θα συνεργαστεί, θα βρει και θα συγκεντρώσει πρώτη τα σχήματα της;
Ζωγραφική στο tux paint στο διαδραστικό πίνακα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου